Mi is pontosan a Direct Mail?
2010.09.22. 09:19
A direct mail a direkt marketing legnagyobb hagyományokkal rendelkező eszköze. A hirdető, a termék/szolgáltatás gyártója/forgalmazója közvetlen (direkt) ajánlatot tesz potenciális fogyasztói/megrendelői számára - ehhez a klasszikus postai küldemény formáját választva.
A direct mail - mint minden DM eszköz - célja lehet promóciós, a fogyasztó/megrendelő első megkeresése, új termék vagy akciós lehetőségek megismertetése és megrendelések közvetlen generálása, de lehet egy átfogó CRM aktivitás, sőt hűségprogram része, a kapcsolattartás egy hagyományos és sok esetben a legjobban működő formája is.
A Direkt Marketing Szövetség 2006 évben megrendelt magyarországi piackutatásának eredményei azt mutatják, hogy a célcsoport tagjai legkevésbé a nevükre címzett postai küldeményeket "dobják el", és az áruházi katalógusokon kívül leginkább azokat olvassák el figyelmesen.
Forrás:
http://mediapedia.hu/direct-mail
http://blog.oneims.com/wp-content/uploads/2008/06/direct-mail-success.jpg
Szerző: DMS
Szólj hozzá!
Címkék: dm direkt marketing promóciók postai küldemény direct mail címzett reklámküldemény
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.